Kapadokya bölgesi tam bir doğa harikası. Bölge her yıl yerli yabancı bir sürü turist çektiğinden kalınacak düzgün otellerin sayısı da her geçen gün artıyor. Tercihe göre, o büyülü coğrafyada kişi isterse bir peribacası otelinde de kalabilir, isterse de yörenin ünlü taşlarıyla yapılmış bir taş otelde de. Biz de Kapadokya seyahatimizde henüz iki yıllık olan ve çok iyi yorumlar almış olan Göreme Inn Otel'de kaldık.

Kapadokya gezilecek yerler haritası ve gezi rehberim burada. )

Göreme İnn otel girişi, Kapadokya
Kapadokya seyahatine çıkmaya son dakikada karar vermiştik. Kalacak yer ayarlama işi de son dakikaya kalınca malum düzgün yerlerin hepsi dolmuştu. Yine iyi puanlı yerlerden biri olan Göreme Inn Otel'de sadece bir üç kişilik oda kalmıştı. Ne yapalım deyip rezervasyonumuzu yapıp sabah yola çıktık...

Yolda otelden arayıp Güvercinlik Vadisi'ne bakan daha iyi bir odanın boşaldığını, istersek orayı bize ayırabileceklerini söylediler. Daha ne olsun, tabii ki kabul ettik...

Uzunca bir yolculuk sonrası otelin bulunduğu Kapadokya'nın Göreme beldesine ulaştık. Göreme şahaneydi, her taraf masalsı peribacaları ile doluydu. Peribacalarının güzelliğine daha bir doyabilmek için kalmak için kesinlikle Göreme tercih edilmeli diye düşündük.
Otel, Göreme merkeze yürüyüş mesafesinde, merkezin arka tarafında yapılaşmaya yeni açılmış gibi duran bölgede bir taş oteldi. Göremede bolca bulunan peribacası otellerinden değildi ama kervansarayı andıran yeni taş binasıyla umut vaat ediyordu.
Check in esnasında bizi soluklanmak için buyur ettiler, köpüklü birer kahve ikram ettiler.
Kahvelerimizi içince üst kattaki odamıza geçtik. Ferah, aydınlık, tertemiz bir taş odaydı. Telefonda bahsettikleri gibi Güvercinlik Vadisi'ne bakıyordu.
Odada her şey düşünülmüştü. Daha önce birçok butik otelde kalmıştık ama bu kadar çok ayrıntının sunulduğunu görmemiştik. Özenilerek yapıldığı belli olan işlemeli dolabın içine kullanmamız için şemsiye bile bırakılmıştı.

Otelin genişçe bir bahçesi de var. Sabah kahvaltıları da bu bahçede veriliyor. Kahvaltıda çeşit bol, börekler, peynirler, poğaçalar, meyveler...
Malum Kapadokya bölgesinde gezilecek görülecek yerler bir sürü. Bol gezili seyahatimizde Göreme İnn otelde çok rahat ettik. Kimi otelden çıkıp yürüyüş mesafesindeki Aydın Kırağı'na çıktık ve güneşi batırdık, kimi peribacaları arasında dolaştık, kimi de gece çıkıp Göreme'nin turist dolu sokaklarında gezindik. Sorunsuz ve tertemiz bir otelde kalarak da Kapadokya tatilimizi çok güzel geçirdik...